تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش سریال «رو به راهم کن» در نیمه دوم اسفند از شبکه اول سیما

ساعت: 10:15 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051891

مدیر تولید سریال «رو به راهم کن» از پخش این سریال در نیمه دوم اسفند از شبکه اول سیما خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین کریمی در گفت‌وگو با بلاغ، با اشاره به اینکه موضوع این فیلم برگرفته از فرمایشات رهبری است، اظهار کرد: این فیلم در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای و در هر قسمت در قالب یک داستان به موضوعات مهمی همچون سبک زندگی ایرانی-اسلامی، محیط‌زیست و زمین‌خواری می‌پردازد.


وی با بیان اینکه مجموعه متشکل از دو فصل 13 قسمتی است، تصریح کرد: فیلم‌برداری 13 قسمت اول در شهر زیراب و یکی از روستاهای شهرستان سوادکوه در حال اتمام است و امیدواریم تا نیمه دوم اسفند برای پخش در شبکه اول سیما آماده شود و شروع فیلم‌برداری 13 قسمت دوم اردیبهشت سال آینده خواهد بود.


مدیر تولید سریال "رو به راهم کن" با اشاره به سختی شرایط آب‌ و هوایی و ادامه کار با وجود نیم متر برف، خاطرنشان کرد: فیلم‌برداری و ساخت این فیلم به طور فشرده و در بازه زمانی 35 روز انجام شد.

کریمی در پایان با تشکر از تمامی مردم و مسؤولان شهرستان سوادکوه و شهر زیراب گفت: اکثر هموطنان، شهرستان سوادکوه را به‌صورت یک مسیر برای عبور می‌شناسند اما توقف در این شهرستان و رفتن به عمق آن، جاذبه‌های منحصر به فرد بسیاری را آشکار می‌سازد که باید قدر دانسته شود.

گفتنی است داستان «روبراهم کن» درباره یک زن محقق زمین‌شناس که برای تحقیقات و یک مرد نویسنده که برای نوشتن رمان از شهر به یکی از روستاهای شمال ایران می‌آیند و در این روستاها اتفاقاتی برای آنها رخ می‌دهد که به شناخت مردم به سبک زندگی ایرانی-اسلامی کمک می‌کند.


هانی اکبری، سولماز حصاری، رضا اوصانلو، مرجان نیکویی، سیامک اشعریون، رضا اسماعیلی، فرهاد بشارتی، سپیده عنایتی و هستی نیک‌طلب از جمله بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل این فیلم هم عبارتند از: کارگردان هانی اکبری، تهیه کننده حمید نوبهار،  مشاور کارگردان و برنامه‌ریز سعید جلیلی، نویسنده حسن مشکلاتی، مدیر تولید حسین کریمی، تصویربردار یوسف شهیدی‌فر، صدابردار جعفر علیان، گریمور حجت بابایی، مهروز و رضا عقیلی نیز خواننده تیتراژ اول و پایانی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش سریال «رو به راهم کن» در نیمه دوم اسفند از شبکه اول سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..