تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگران شرکت کرمان تسطیح اداره راهداری بم در مقابل فرمانداری تجمع کردند/ کارگر کرمان تسطیح: در سرمای شب گذشته بیرون خوابیدیم/ 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم

ساعت: 11:01 منتشر شده در مورخ: 1395/12/11 شناسه خبر: 1051915

در اعتراض به پلمپ کارگاه و آسایشگاه های شرکت:

صبح امروز کارگران شرکت راهسازی کرمان تسطیح زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در اعتراض به پلمپ کارگاه های این اداره، روبروی فرمانداری بم تجمع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارگ نیوز؛ صبح امروز کارگران شرکت راهسازی کرمان تسطیح زیرمجموعه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بم در اعتراض به پلمپ این مجموعه، روبروی فرمانداری بم تجمع کردند.

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از روز گذشته اداره اوقاف درب کارگاه ها و آسایشگاه های و بطور کل تمام واحد های کاری شرکت کرمان تسطیح را پلمپ کرد و کارگران غیر بومی که از شهرستان های دیگر در بم حضور دارند شب گذشته محلی برای استراحت خود نداشتند و شب را بیرون خوابیدند.

وی همچنین افزود: 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم و شرکت می گوید تا پروژه هایی که بر عهده دارید از جمله پل ها و جاده ها تمام نشود حقوق، عیدی و پاداش به شما تعلق نمی گیرد و اکنون نیز به علت پلمپ کارگاه ها امکان ادامه کار گرفته شده است.

این کارگر می گوید: تاکنون هر سال اجاره نامه و قراردادی فی مابین شرکت کرمان تسطیح با منابع طبیعی شهرستان منعقد می شد و اجاره آن نیز تا الان پرداخت شده است اما امسال اداره اوقاف پس از 15 سال از روز گذشته ادعا می کند که این زمین وقفی است.

محرابیان مسئول شرکت کرمان تسطیح که جهت پیگیری این مشکل به فرمانداری مراجعه کرده بود در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اکنون با آقای امیری مسئول اداره اوقاف تماس گرفتم که جواب تلفن مرا نداد.

وی افزود: ادعای من این است که اداره اوقاف پلاکی را پلمپ کرده است که با پلاک زمینی که حکم پلمپ آن را دارد یکسان نیست و این زمین وقفی نبوده و صاحب آن سازمان اراضی است که طی اجاره خطی در اختیار بنده قرار گرفته است.

کارگران می گویند: به ما قول داده اند این مشکل تا ظهر امروز حل شود.

 

انتهای پیام/م

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگران شرکت کرمان تسطیح اداره راهداری بم در مقابل فرمانداری تجمع کردند/ کارگر کرمان تسطیح: در سرمای شب گذشته بیرون خوابیدیم/ 4 ماه است که حقوق دریافت نکردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..