تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیک مرغ و کدو؛ تنوع در آشپزی را تجربه کنید

کد خبر: ۴۸۲۶۹۳

۶۷۶  بازدید

کیک مرغ و کدو از جمله غذاهایی است که برای وقت هایی که از غذاهای تکراری خسته شده اید، این غذا را حتما امتحان کنید.

ماهنامه سفره ایرانی: کیک مرغ و کدو از جمله غذاهایی است که برای وقت هایی که از غذاهای تکراری خسته شده اید، این غذا را حتما امتحان کنید.

غزاله خالدی


مواد لازم:ران و سینه مرغ (چرخ کرده): 600 گرم نمک: سه چهارم قاشق چای خوری پیاز (ریز خرد شده): یک عدد سیر (ریز خرد شده): 2 حبه کدو سبز: 2 عدد شیت (خرد شده): 3 قاشق چای خوری (در صورت تمایل) جوپرک: یک دوم پیمانه تخم مرغ: یک عدد پاپریکا: یک قاشق چای خوری ارگانوی خشک: سه چهارم قاشق چای خوری پودر آویشن: یک دوم قاشق چای خوری فلفل سیاه (پودر شده): به مقدار لازم سس کچاپ تند: یک قاشق چای خوری عسل: 2 قاشق چای خوری روغن: به مقدار لازم
 کیک مرغ و کدو طرز تهیه:

1. جوپرک را از قبل در آب قرار دهید تا خیس بخورد. کدوها را به خوبی شسته و درشت رنده کنید و کنار بگذارید. روغن را در ظرف مناسبی روی حرارت گرم کنید. پیاز و سیر را حدود 3 دقیقه در روغن تفت دهید.

2. کدوی رنده شده را خوب فشار داده و آب اضافی آن را بگیرید و سپس به مواد اضافه کرده و حدود 5 دقیقه تفت دهید. شیت خرد شده، جوپرک خیس خورده، تخم مرغ، پاپریکا، ارگانوی خشک، پودر آویشن، فلفل سیاه و نمک را به مرغ چرخ شده اضافه کرده و به خوبی مواد را ورز دهید.

3. یک ظرف فر به ابعاد 18×20 سانتیمتر را با روغن کاملا چرب کرده و با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس مخلوط مرغ را در ظرف بریزید.

4. سس کچاپ و عسل را با هم مخلوط کرده و روی مواد بمالید. ظرف را حدود یک ساعت در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد (350 درجه فارنهایت) قرار دهید. کیک را از فر خارج کرده و پس از حدود 30 دقیقه خنک شدن، آن را برش دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیک مرغ و کدو؛ تنوع در آشپزی را تجربه کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..