تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهار جنجالی ترامپ درباره اسکار و فیلم فروشنده

اظهار جنجالی ترامپ درباره اسکار و فیلم فروشنده

اظهار جنجالی ترامپ درباره اسکار و فیلم فروشنده 

در مراسم اسکار امسال به دونالد ترامپ هم پرداخته شد و مجری مراسم مدام با وی شوخی می کرد. اما وی مراسم اسکار را دنبال نمی کرد. دونالد ترامپ در واکنش به حواشی مراسم اسکار گفته است که هرج‌ومرج مراسم اسکار ناشی از این بود که امسال این مراسم بیش از حد بر مسائل سیاسی متمرکز شده بود.

اظهار جنجالی ترامپ درباره اسکار و فیلم فروشنده

 به گزارش پارس ناز  رئیس‌ جمهور آمریکا در گفتگو با وب‌سایت «بریت‌بارت» در این‌باره افزود که دست‌اندرکاران این مراسم امسال بیش ازحد بر مسائل سیاسی متمرکز شده‌بودند به طوری که در پایان نتوانستند مراسم را به خوبی اجرا کنند، واقعا ناراحت‌کننده بود چرا که با این کارشان تمام زرق وبرق مراسم اسکار را از این مراسم گرفتند.

اشاره دونالد ترامپ به اشتباهات و سردرگمی‌هایی است که در پایان مراسم هنگام اهدا جوایز در بخش بهترین فیلم اسکار رخ داد؛ مجری مراسم به اشتباه به جای اعلام فیلم «مهتاب» نام «عالم هپروت» را اعلام کرد و پس از چند دقیقه درحالی که عوامل فیلم عالم هپروت برای آمدن روی صحنه آماده شده بودند به اشتباه خود اعتراف کرد.

در مراسم اسکار ۲۰۱۷ فیلم فروشنده اصغر فرهادی از ایران جایزه بهترین فیلم بخش غیرانگلیسی‌زبان را از آن خود کرد.

مطالب مرتبط :

عکسهای زن لخت و عریان دونالد ترامپ (ملانیا ترامپ)

عکسهای ایوانکا ترامپ دختر زیبا و خوش اندام دونالد ترامپ

دونالد ترامپ در یک فیلم پورن مشاهده شد

رسوایی جنسی دونالد ترامپ با این زن +عکس

زندگی و ثروت دونالد ترامپ به روایت تصویر

یکی از زنان مورد تعرض جنسی ترامپ مقابل دوربین

آزار جنسی ترامپ این بار برای مدل زیبای فنلاندی

زیباترین زن دنیا از دید ترامپ این دختر مانکن است

تجاوز جنسی ترامپ به کودک 13 ساله

ترامپ به دختر خودش هم نظر جنسی دارد

بیوگرافی و عکس های دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهار جنجالی ترامپ درباره اسکار و فیلم فروشنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..