تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷۰هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد/ لزوم تزریق ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری راه‌ها

۷۰هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد/ لزوم تزریق ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری راه‌ها

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر خبر دریافتی، غلامرضا شافعی معاون فنی سازمان برنامه و بودجه گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام در کشور با اعتبارات کنونی حداقل ۱۰ سال زمان نیاز است.

معاون امور فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه افزود: ۷۰ هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که برای تکمیل آنها به حدود ۴۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد : ۱۴۴ هزار میلیارد تومان برای پروژه های سال جاری نیاز داریم و امکان تعریف پروژه جدید وجود ندارد.

شافعی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر راه در کشور وجود دارد افزود: هشت هزار میلیارد تومان اعتبار باید به این بخش تزریق شود تا راه های کشور تعمیر و نگهداری شود.

شافعی اظهار کرد: مبلغ زیادی برای کارهای عمرانی در کشور باقی نمی‌ماند و معاونت فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه بیشتر از این موضوع متأثر می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷۰هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور وجود دارد/ لزوم تزریق ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری راه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..