تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه قرارداد جدید نفتی در حال انعقاد است

روز نو :

وزیر نفت گفت: به غیر از توتال کارهای مربوط به سه قرارداد دیگر هم در حال انجام است.

بیژن نامدار زنگنه  در پاسخ به این سوال که آیا مذاکره جدیدی با شرکت توتال داشتید یا خیر گفت:  اخیرا مذاکره جدیدی با این شرکت نداشتیم.

او در پاسخ به این سوال که اولین قرارداد در مدل جدید چه زمانی منعقد می‌شود؟ گفت: کارهای مربوط به چند قرارداد به همین شکل در حال انجام است باید ببینیم کدام‌یک زودتر نهایی می‌شود البته فکر می‌کنم این فرآیند در سال آینده به نتیجه برسد چرا که امسال تا پایان سال به انعقاد قرارداد جدیدی نمی‌‌رسیم.

وزیر نفت یادآور شد: قرارداد با توتال هم جلو می‌رود و از سایر قراردادهای ما جلوتر است به غیر از توتال کارهای مربوط به سه قرارداد دیگر هم در حال انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه قرارداد جدید نفتی در حال انعقاد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..