تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرد جوان نامزد سابقش را در محل کار به آتش کشید

مرد جوان نامزد سابقش را در محل کار به آتش کشید

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دختر جوانی در آتش خشم و نفرت دوست پسر سابق خود در دفتر کارش در دوبی سوخت. متهم دوست دختر کنیایی خود را نخست با چوب بیس بال مورد ضرب و شتم قرار داد، سپس با بریدن گلویش با چاقو جسدش را به آتش کشید. این مرد جوان روز یکشنبه ضمن اعتراف به جرم Crime خود، در دادگاه بدوی به اتهام قتل Murder عمد مجرم شناخته شد. متهم مدعی است با قربانی مدت 7 سال در رابطه بود و باهم زندگی می کردند، از هر کمکی برایش دریغ نکرده بود و مقادیر زیادی پول به دختر جوان قرض داده بود، اما قربانی بعد از چندین سال رابطه عاشقانه بی دلیل تصمیم به قطع ارتباط با مرد کنیایی را گرفت. تلاش های مرد جوان برای ساختن مجدد رابطه شان فایده ای نداشت. بنابراین دختر جوان قربانی کینه و نفرت متهم شد. وی روز حادثه Incident با ورود به محل کار مقتول با ایجاد رعب و وحشت در میان کارمندان شرکت نقشه خود را پیاده کرد. بر اساس گزارش پزشکی قانونی علت مرگ دختر جوان ضربات چاقوی وارده به گلو و سینه اش گزارش شد، همچنین آثار ضربه روی سر، پا و جمجمه قربانی مشاهده شد. متهم با حکم دادستانی تحت تعقیب قرار داشت که در نهایت بعد از چندین ماه تحقیقات در خانه دوستش روی تخت ضمن غافلگیر شدن توسط پلیس Police بازداشت شد. فیلم دوربین مدار بسته شرکت ورود متهم را در ساعت 17:08 و خروجش را در ساعت 17:39 نشان می دهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرد جوان نامزد سابقش را در محل کار به آتش کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..