تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی برای اکران عید فطر «فراری»/ بزودی مستند زندگی پرویز فنی‌زاده رونمایی می‌شود

رایزنی برای اکران عید فطر «فراری»/ بزودی مستند زندگی پرویز فنی‌زاده رونمایی می‌شودجهانگیر کوثری، تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص زمان اکران فیلم «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد گفت: زمان مورد نظر ما برای اکران آخرین اثر سینمایی علیرضا داوودنژاد، عید فطر است.
وی در خصوص تغییرات فیلم نسبت به نسخه جشنواره اظهار داشت: نسخه‌ای که برای اکران مردمی در نظر داریم، دقیقا همان نسخه جشنواره است و هیچ تغییری نکرده است.
 
کوثری در خصوص اکران های خارجی فیلم «فراری» گفت: حتما فیلم را در جشنواره‌های خارجی نمایش می‌دهیم و برای اکران‌های خارجی‌اش برنامه‌ریزی می‌کنیم و کار را به دست پخش‌کننده خارجی خواهیم سپرد.
 
این تهیه کننده در خصوص، فیلم مستندی که راجع به زندگی پرویز فنی‌زاده تهیه کرده بود، گفت: این مستند به کارگردانی امین طاهری، ساخته شده و در جشنواره سینما حقیقت هم نمایش داده شده است. اما بزودی برای اکران این فیلم، مراسم رونمایی برگزار می کنیم.
 
 
انتهای پیام/
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی برای اکران عید فطر «فراری»/ بزودی مستند زندگی پرویز فنی‌زاده رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..