تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوسفی: پدیده به حمایت هواداران نیاز دارد

کد خبر: ۴۸۹۴۱۵

۲۰۶  بازدید

هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: برای غلبه بر گسترش و رسیدن به میانه‌های جدول به حمایت هواداران در روز جمعه نیاز داریم.

ایسنا: محسن یوسفی در خصوص شرایط تیمش برای بازی با گسترش‌فولاد تبریز اظهار کرد: خوشبختانه در هفته‌های اخیر با توجه به آرامشی که داشتیم توانستیم به بهترین شکل ممکن نفت آبادان را در خوزستان شکست دهیم. همچنین تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم و آماده مصاف روز جمعه در برابر گسترش هستیم.

وی افزود: اصلا و ابدا گسترش را دست کم نمی‌گیریم. تیمی که بازیکنانی مثل خالقی‌فر، شجاعیان و خسوس را در اختیار دارد به هیچ‌وجه حریف ساده‌ای محسوب نمی‌شود. امیدوارم بتوانیم از این دیدار هم با تمرکز بالا بهترین نتیجه را بگیریم تا کاملا از انتهای جدول جدا شویم.

یوسفی تاکید کرد: حالا که توانسته‌ایم با پیروزی قاطع 3 بر 0 بر حریف غلبه کنیم و طعم پیروزی را بچشیم، توقع داریم تا هواداران نیز از تیم ما حمایت کنند تا بتوانیم در 8 بازی باقیمانده نیز موفق عمل کنیم. پدیده اصلا به سقوط فکر نمی‌کند و قطعا با پیروزی‌هایی که کسب خواهدشد به رتبه‌های بالاتر خواهیم‌رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوسفی: پدیده به حمایت هواداران نیاز دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..