تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو و واکنش‌های هنرمندان به آن| از پرویز پرستویی تا باران کوثری + تصاویر

در چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو، بسیاری از هنرمندان به آن واکنش نشان دادند.

چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو و واکنش‌های هنرمندان به آن

 در چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو، بسیاری از هنرمندان با انتشار متن و عکس، بار دیگر این ضایعه و حادثه را تسلیت گفتند.

پرویز پرستویی، تهمینه میلانی، باران کوثری، بهاره کیان افشار، آناهیتا همتی و پژمان جمشیدی از جمله هنرمندانی بودند که در چهلمین روز پس از حادثه ساختمان پلاسکو، در صفحه اینستاگرام خود عکس و مطلب منتشر کردند.

پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «کمپین تحریم چهارشنبه‌سوری. دیگر پولمان را حرام ترقه‌ها و جنس‌های گوناگون نمی‌کنیم. چهار شنبه‌سوری جشن ماست. از امسال آتش درست می‌کنیم از روی آن می‌پریم و شادی می‌کنیم. از امسال قاشق‌زنی می‌کنیم و به هم شیرینی می‌دهیم. از امسال جشن واقعی می‌گیریم. از امسال در آستانه سال نو خیابان‌ها را رنگارنگ می‌کنیم و به هم عشق می‌ورزیم. از امسال چهارشنبه‌سوری را ایرانی برگزار می‌کنیم. از امسال به کودکانمان خواهیم آموخت که چهارشنبه‌سوری جشن شادی است. جشن سپاس از خدای یگانه است نه ترس و وحشت. چهارشنبه‌سوری جشن ماست. تک تک ما حتی در برابر جشن‌های سرزمینمان مسئولیم چون بخشی از تاریخ و فرهنگ ماست.»

چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

او ادامه داده است: «چهارشنبه‌سوری امسال، این ملت ایران است که در حال آماده باش خواهد بود تا مراقبت کند از خلوت مردان آتش‌نشان با اندوه چهلمین روز در گذشت یاران عزیزشان. باشدکه آن شب هیچ حادثه‌ای این فداکاران دلیر را، به خاطر نجات دیگران،ازجمع خانواده‌شان و خانواده‌های داغدارشان جدا نکند. از دوستان جدید و قدیم تقاضا می‌کنم این مطلب را آنقدر به اشتراک بگذارید تا سراسر ایران بدانند که راه و رسم چهارشنبه‌سوری کور شدن کودکان، لرزیدن دل پیرمردها و پیرزنان و زهره ترک شدن مردم نیست.»

 چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

تهمینه میلانی هم نوشت: «چهل روز گذشت، و چه زود! یاد آتش‌نشانان جان بر كف فاجعه پلاسكو گرامی باد. #چهارشنبه_سوری_بدون_مواد_منفجره @onemillionsign»

تهمینه میلانی با استفاده از @onemillionsign به کمپین «یک میلیون امضا برای تصویب قانون حمایت از حیوانات» اشاره کرده است.

باران کوثری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بعد از آن همه نحسى و بلا، يكى دو روزى است اخبار خوب به گوشمان مى‌رسد، جايتان خالى است كه با هم جشن بگيريم. جايتان به بزرگى هيبت خالى پلاسكو وسط خيابان جمهورى خالى است... قول مى‌دهيم: فراموش نخواهيم كرد. چهل روز گذشت. #پلاسکو #آتشنشان #چهلمین_روز #قهرمان #فداکار.» 

 چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

 
بهاره کیان‌افشار هم در صفحه اینستاگرامش آورده است: «چهل روز كه هيچ چهل سال و تا هميشه قصه رشادت و قهرماني و بزرگ‎مرديتان برزبانمان جاريست و درد فراق جانسوزتان بر سينه هامان سنگين است... روحتان شاد يادتان گرامى باد... . #آتش_نشان #اتشنشان #قهرمان#فداكار#پلاسكو#بي_توجهي_مسئولين #چهلم#شهادت#بزرگان #دلاوران_مردان_ایران_زمین. طرح از شهاب جعفرنژاد.»

    چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

آناهیتا همتی هم نوشت: « غم این خفته چند خواب در چشم ترم میشکند #پلاسکو #anahitahemmati #anahita #anika #آناهیتا_همتی #آناهیتاهمتی #آناهیتا»

 چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

پژمان جمشیدی هم با انتشار عکسی مشابه تهمینه میلانی نوشت: «پست موقت. چهل روز گذشت. روح قهرمانان شهيدمان شاد مديون رشادتان هستيم تا ابد چهارشنبه سوری امسال، همه سر قرارمان با شما خواهيم ماند. پژمان جمشيدی.»

 چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو

 
حادثه ساختمان پلاسکو
سی‌ام دی رخ داد و امروز دهم اسفند چهل روز از آن می‌گذرد. طبق آن‌چه در فضای مجازی دیده می‌شود هنرمندان تلاش می‌کنند با صحبت از «چهارشنبه‌سوری بدون مواد منفجره» زمینه کاهش تلفات ناشی از این مراسم پایانی سال را فراهم کنند.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

خانواده شهدای ‌آتش‌نشان پلاسکو: هیچکس از ما عذرخواهی نکرد! + تصاویر

پلاسکو و حال و احوال آن در روزهای قبل از نوروز | جای خالی ٤٠ روزه

خانواده شهدای پلاسکو و کمک بلاعوض ۵۰میلیون تومانی به آنها !

آتش نشان بازمانده پلاسکو و روایت تلخ از زبان او: وقتی آوار آمد، صدای جان‌دادن بچه ها را می‌شنیدم +عکس

فاتحه‌ای بر مزار خالی پلاسکو|کدام حس تهرانی‌ها را شبانه به خیابان جمهوری می‌کشد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهلم جانباختگان حادثه پلاسکو و واکنش‌های هنرمندان به آن| از پرویز پرستویی تا باران کوثری + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..