تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ائتلاف ما با اسرائیل جدایی ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ در ابتدای سخنان خود تاکید کرد : تهدیدهای اخیر که مراکز یهودی را هدف گرفته‌اند و اقدامات خرابکارانه‌ در گورستان‌های یهودی و همچنین تیراندازی هفته گذشته در شهر کانزاس، این نکته را به ما یادآوری می‌کند که ما در عین حال که ملتی دارای اختلاف بر سر سیاست‌ها هستیم در محکوم کردن تنفر و اقدامات شیطانی در تمامی اشکال آن متحدیم.

ترامپ همچنین در سخنرانی خود در کنگره بر ائتلاف جدایی ناپذیر آمریکا با اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از سخنان خود افزود: فصل جدیدی از عظمت آمریکا آغاز شده است. غرور ملی جدیدی سراسر کشور ما در بر گرفته است و موج جدیدی از خوش‌بینی رویاهای ناممکن را در دسترس ما قرار می‌دهد.

وی گفت: من اجازه نمی دهم اشتباهات گذشته مسیر ما را تغییر دهد. ما از مرزهای دیگران دفاع کردیم اما از مرزهای خود دفاع نکردیم و موجب شدیم مواد مخدر وارد کشور ما شود. آمریکا باید اولویت را به شهروندان خود اختصاص دهد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین یادآور شد: جنرال موتورز و دیگر شرکت های آمریکایی اعلام کردند میلیاردها دلار در داخل سرمایه گذاری خواهند کرد.

ترامپ گفت: کمی بیشتر از یک ماه از تصدی این سمت می خواهم درباره پیشرفت های خود درباره وعده هایی که دادم گزارش دهم. جنرال موتورز و دیگر شرکت ها اعلام کردند میلیارد ها دلار در داخل آمریکا سرمایه گذاری و شغل ایجاد خواهند کرد.

رئیس جمهوری آمریکا بر موضع قبلی خود درباره ساخت دیوار در مرز مکزیک تاکید کرد و افزود: ما بزودی ساخت دیوار در مرزهای جنوبی کشور را آغاز خواهیم کرد. ما از شهروندان در برابر اسلام افراطی دفاع خواهیم کرد.

ترامپ گفت: متحدان ما خواهند دید که آمریکا بار دیگر آماده است که رهبری امور را به دست بگیرد.

وی افزود: ده‌ها میلیون‌نفر (در انتخابات) حول یک مطالبه ساده اما حیاتی همصدا شدند: آمریکا باید شهروندان خودش را در اولویت قرار دهد، زیرا فقط در این حالت است که ما می‌توانیم بار دیگر آمریکا را پرعظمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما به جای دفاع از مرزهای کشور خود از مرزهای کشورهای دیگر دفاع کرده ایم و در این حال مرزهای خود را برای هر فردی که می خواسته است  از آن عبور کند، باز گذاشته ایم . این در حالی است که  مواد مخدر به مقدار قابل توجهی وارد کشور ما شده است.

رئیس جمهوری آمریکا گفت:  صنایع رو به مرگ بار دیگر خواهند خروشید و به زندگی باز خواهند گشت. کهنه‌سربازان قهرمان مهری که بسیار نیازمند آن هستند را به دست خواهند آورد و منابعی که رزمندگان شجاع ارتش ما به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دولت قبلی بیشتر از مجموع همه روسای جمهور گذشته بدهی به وجود آورد. تیم من تلاش می کند شرکت های ما بتوانند با هر کسی رقابت کنند.

ترامپ تاکید کرد: به زودی گام هایی را برای ایمن نگه داشتن آمریکا و دور نگه داشتن آنهایی که قصد آسیب رساندن به آمریکا را دارند، بر خواهد داشت.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در بخشی از سخنرانی خود در کنگره گفت آمریکا قاطعانه از سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) حمایت می کند اما شرکای ما باید به وظایف مالی خودشان عمل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ائتلاف ما با اسرائیل جدایی ناپذیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..