تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست سومالی از جامعه جهانی برای مقابله با قحطی

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، بر اساس بیانیه ریاست جمهوری سومالی، «محمد عبدالله محمد» روز سه شنبه از جامعه جهانی خواست برای مقابله با این فاجعه هرچه سریع تر وارد عمل شود و به خانواده ها و افراد به منظور عبور از پیامدهای خشکسالی کمک کند.

سازمان های امدادرسانی گفته اند، حدود سه میلیون نفر در سومالی از خشکسالی متضرر شده ا ند.
سومالی در کنار یمن و نیجریه یکی از سه کشوری است که با قطحی دست و پنجه نرم می کند.
سودان جنوبی نیز اعلام کرده است که 100 هزار نفر به طور مستقیم در ایالت الوحده از قحطی آسیب دیده اند.
سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه هشدار داد که طی 25 سال اخیر این سومین بار است که سومالی با خطر قحطی روبه رو می شود. قحطی سال 2011 به مرگ 260 هزار نفر انجامید.
این سازمان افزود،‌ 6 میلیون و 200 هزار نفر یعنی حدود نیمی از جمعیت این کشور به کمک های فوری انسانی نیاز دارند و حدود سه میلیون نفر نیز از گرسنگی رنج می برند.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست سومالی از جامعه جهانی برای مقابله با قحطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..