تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهای نفت در بازار نیویورک اندکی کاهش یافت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، در فضایی تردید آمیز در پی انتشار اطلاعاتی درباره میزان تولید سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) که برای تضمین کاهش عرضه به میزان پیش بینی شده کافی نیست، ­بهای نفت روز سه شنبه در بازار نیویورک کاهش یافت.

در بازار معاملات نیویورک (نایمکس) قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدییت برای تحویل در ماه آوریل با چهار سنت کاهش به 54 دلار و یک سنت رسید.

بهای نفت اواخر سال گذشته بعد از اعلام توافقنامه هایی برای کاهش عرضه بین چند کشور تولید کننده به ویژه بین اعضای اوپک افزایش یافت و سرمایه گذاران از اول ماه ژانویه عملی شدن این توافقنامه ها را زیر نظر دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهای نفت در بازار نیویورک اندکی کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..