تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۲۰۰ نقطه حادثه‌ خیز در جاده‌های کشور/نیاز به ۶۰۰۰دوربین ثبت تخلف

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی مهری افزود: در سال ۸۴ تعداد ۲۷ هزار و ۷۶۰ نفر در تصادفات رانندگی جان باختند اما این رقم در پایان سال ۹۴، به ۱۶ هزار و ۵۸۶ نفر کاهش یافت و ۱۱ هزار نفر کمتر در تصادفات رانندگی جان باختند.

وی ادامه داد: ۷۳ درصد  جانباختگان سوانح رانندگی سال ۹۴ در تصادفات جاده‌های برون‌شهری و ۲۷ درصد درون‌شهری بود. 

سردار مهری افزود: بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و برگزاری جلسات کمیسیون  ایمنی راه‌ها به صورت منظم از مواردی است که به خوبی در وزارت راه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: امروز با افزایش خودرو و میل به سفر نمی‌توان رفت و آمدها را به صورت سنتی و دستی کنترل کرد. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت:‌ در حال حاضر ۱۹ میلیون وسیله خودرویی پلاک ملی و ۱۲ میلیون موتورسیکلت در کشور داریم و ۲۵ میلیون راننده دارای گواهینامه فعالیت می‌کنند اما ۳۶ میلیون نفر گواهینامه دارند.

سردار مهری افزود: از زمان نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات شاهد کاهش سوانح رانندگی در جاده‌ها بودیم که در این باره می‌توان به کاهش ۱۸ درصدی تصادفات رانندگی در آزادراه تهران ـ قم در سال قبل اشاره کرد.

وی گفت: مدیریت سوانح ترافیکی نیازمند راهبری جدید است و مجموعه‌ای برای هماهنگی کلی می‌خواهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: ۳۲۰۰ نقطه پرحادثه در جاده‌های کشور داریم که این تعداد قبلا ۸ هزار نقطه بود اما باید کاهش یابد.

سردار مهری بیان کرد: در حال حاضر ۲۱۰هزار کیلومتر جاده برون‌شهری و ۴۵۰هزار کیلومتر جاده درون‌شهری داریم که امیدواریم در بودجه سال ۹۶ و برنامه بعدی افزایش اعتبارات جاده‌ها در دستور کار باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: ۶ هزار دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های کشور نیاز داریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۲۰۰ نقطه حادثه‌ خیز در جاده‌های کشور/نیاز به ۶۰۰۰دوربین ثبت تخلف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..