تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس حزب لبنانی«توحید»:اسرائیل با کمک آمریکا وتشویق برخی عرب ها آماده تجاوزعلیه لبنان می شود

به گزارش ایرنا، وئام وهاب روز سه شنبه در گفت وگو با شبکه « المیادین»، مرحله ای را که منطقه امروز سپری می کند، شبیه مرحله جنگ جهانی دوم دانست و افزود: لبنان در مرحله آینده در معرض خطر و تهدید قرار دارد.
وی درعین حال تاکید کرد:هر طرفی که رژیم صهیونیستی را برای تجاوز علیه لبنان تشویق می کند، متضرر خواهد شد زیرا این رژیم در هر جنگ علیه لبنان شکست خواهد خورد و متحمل خسارت و ضرر می شود.
رئیس حزب لبنانی توحید با بیان اینکه ژنرال عون، مقاومت را بخشی از ملت لبنان می داند، خاطرنشان کرد که « سرایا التوحید» وابسته به حزبش، بخشی از مقاومت درهرگونه رویاروئی با دشمن صهیونیستی خواهد بود.
وئام وهاب روز دوشنبه گذشته به همراه هیاتی از شیوخ دروزی مناطق جبل ، راشیا و حاصبیای لبنان با رئیس جمهوری این کشور دیدار و از مواضع او به ویژه در حمایت از مقاومت قدردانی کرد.
وی گفت: اسرائیل با کمک و حمایت آمریکا و با تشویق برخی عرب ها برای تجاوز علیه لبنان آماده می شود و« مایکل فلین» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا همدست اسرائیلی ها در تجاوزعلیه لبنان است.
رئیس حزب لبنانی توحید درباره قانون انتخابات پارلمانی لبنان که درهفته های گذشته شاهد بحث و جدل وسیعی در داخل این کشور بوده است، گفت: ژنرال عون مخالف تمدید دوره کنونی پارلمان است و بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر قانونی ( ماه مه 2017) اصرار دارد.
وئام وهاب با بیان اینکه « تحولات منطقه ای در تصمیم های آینده لبنانی ها تاثیر می گذارد»، افزود: ژنرال عون همچنان خواستار برگزاری انتخابات بر اساس قانون نسبی است با وجود اینکه بزرگترین طرف لبنانی است که در نتیجه اجرای این قانون متضرر می شوند.
وی با تاکید به اینکه هیچ طائفه سیاسی در لبنان هرگز حذف نمی شود، ابراز امیدواری کرد که « نبیه بری» رئیس مجلس لبنان همچنان از قانون نسبی برای برگزاری انتخابات پارلمانی حمایت کند.
رئیس حزب لبنانی توحید خاطرنشان کرد که گروه 8 مارس بدون فریبکاری از قانون نسبی در انتخابات پارلمانی حمایت می کند.
خاورم*1324** انتشار دهنده: فردین پازوکی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس حزب لبنانی«توحید»:اسرائیل با کمک آمریکا وتشویق برخی عرب ها آماده تجاوزعلیه لبنان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..