تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه وزارت خارجه آمریکا را کاهش می یابد

کد خبر: ۴۸۹۳۳۱

۵۲۵  بازدید

رسانه‌های آمریکایی می‌گویند دولت جدید این کشور قصد دارد همزمان با افزایش بودجه وزارت دفاع، بودجه وزارت خارجه این کشور را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های آمریکایی روز سه‌شنبه از طرح «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای کاهش شدید بودجه دستگاه دیپلماسی این کشور خبر دادند.

روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل از منابع آگاه نوشته است که بر اساس این طرح که هنوز نهایی نشده، قرار است بودجه وزارت خارجه و آژانس توسعه بین‌الملل آمریکا تا 37% کاهش یابد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم نوشته است که بر اثر این کاهش بودجه، احتمالا تعداد کارکنان وزارت خارجه و نیروهای امنیتی مقرهای دیپلماتیک آمریکا در خارج از این کشور، کاهش می‌یابد.

انتشار این خبر یک روز پس از آن صورت می‌گیرد که اعلام شد ترامپ قصد دارد بودجه وزارت دفاع آمریکا را بیش از 50 میلیارد دلار افزایش دهد.

رسانه‌های آمریکایی این دو خبر را نشانه تأکید ترامپ بر امور نظامی به جای دیپلماسی تفسیر کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه وزارت خارجه آمریکا را کاهش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..