تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




العبادی: اگر عراق نبود، داعش به کشورهای خلیج فارس رسیده بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از السومریه نیوز، حیدرالعبادی نخست‌وزیر عراق تاکید کرد که ارتش این کشور مانع از ورود داعش به کشورهای عربی خلیج فارس شده است.

وی در یک نشست خبری در استان واسط در جنوب عراق با اشاره به پیشروی‌های سریع نیروهای عراقی در کرانه راست موصل گفت: شکست سنگینی به داعش وارد خواهیم ساخت و جهان شاهد این موفقیت خواهد بود.

العبادی بار دیگر بر عدم وجود نیروهای بیگانه در خاک کشورش تاکید کرد و گفت اگر عراق نبود داعش به کشورهای عربی خلیج فارس رسیده بود.

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه ما به زمان شکست گروه تروریستی داعش نزدیک شده‌ایم گفت: عراق از نیروی هوایی و زمینی فعالی برخوردار است که امنیت مرزها را برقرار می‌کنند.

العبادی روز دوشنبه گفت که ما مبارزه با داعش را ادامه خواهیم داد که شامل مبارزه با این گروه تروریستی در خاک کشورهای همسایه نیز خواهد شد.

چند روز پیش جنگنده‌های عراقی به دستور حیدر العبادی مواضع گروه تروریستی داعش را در شهر مرزی «بوکمال» در خاک سوریه بمباران کردند.

وزارت دفاع آمریکا نیز مدعی شد که برای بمباران مواضع داعش در سوریه اطلاعاتی را در اختیار جنگنده‌های عراقی قرار داده است.

همچنین پیش از این برخی از فرماندهان نیروهای مردمی عراق حشدالشعبی تاکید کرده بودند که بعد از آزادسازی عراق از داعش این نیروها مبارزه با داعش را در خاک سوریه ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «العبادی: اگر عراق نبود، داعش به کشورهای خلیج فارس رسیده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..