تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدی به آیت الله عیسی قاسم بحرین را به مسیری نامعلوم خواهد برد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اللولوءه، جمعیت الوفاق بحرین هرگونه اقدام رژیم آل خلیفه علیه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را موجب کشاندن این کشور به مسیری نامعلوم برشمرد.

در همین راستا، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوافق که بزرگترین جمعیت سیاسی بحرین بشمار می رود علت هدف قرار گرفتن شیخ عیسی قاسم از سوی آل خلیفه را مواضع شجاعانه و مستحکم وی در قبال خواسته های مشروع مردم مظلوم بحرین دانست. وی همچنین تاکید کرد که آیت الله عیسی قاسم خط قرمز است و پیامدهای تعرض به وی فراتر از مرزهای بحرین خواهد بود.

شیخ حسین الدیهی در پیام هایی در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: تعرض به آیت الله قاسم کشور را وارد مسیری نامعلوم خواهد کرد و در آن زمان پشیمانی سودی ندارد.

وی با درخواست از جامعه بین المللی برای عمل به مسئولیت های خود افزود: ما امروز تمام کشورهای جهان را مخاطب قرار می دهیم. شما امروز مسئول هستید تا به سرکوب رژیم [بحرین] علیه این مردم مسالمت جو و مراجع و فرائض مذهبی آنها پایان دهید. شما امروز دیگر عذری ندارید که از موضوع و هدف آن خبر ندارید. ابراز عقاید و عمل به آن یک اقدام انسانی اصیل است.

الدیهی خطاب به شرکای بحرینی نیز گفت: پیام ما این است که موضعی مخالف و محکوم کننده اتخاذ کنید. هرگونه اقدام رژیم علیه آیت الله قاسم، بحرین را به مسیری تاریک هدایت می کند. همانگونه که ما با یکدیگر در این کشور شریک هستیم و مسئولیت حفظ آن و مخالفت با خشونت و ارعاب را برعهده داریم از شما می خواهیم که علیه ارعاب و خشونت این رژیم موضعی صریح و آشکار اتخاذ کنید.

وی افزود: تعدی رژیم به اموال خمس شیعه یا زکات اهل سنت که در قوانین بین المللی حقی محفوظ است نقض استقلال امور مذهبی و از لحاظ قانون اساسی جرم است. فریضه خمس یکی از مهم ترین ارکان فرائض اهل بیت (ع) است و به هیچ قمیتی نمی توان خواسته های سیاسی را به آن تحمیل کرد و پیرامون آن گفتگو وجود ندارد.

الدیهی تصریح کرد: با بررسی پرونده خمس که آیت الله قاسم در آن متهم شده است مشخص می شود که چگونه این موضوع مهندسی شده است و چگونه وجود شیعه از ابتدا مورد هدف قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدی به آیت الله عیسی قاسم بحرین را به مسیری نامعلوم خواهد برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..