تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهلال چگونه بالاتر از پرسپولیس، صدرنشین شد؟

کد خبر: ۴۸۹۳۰۲

۲۴۸۷  بازدید

الهلال در شرایطی که تا ششمین دقیقه وقت‌های اضافه مقابل الریان متوقف شده بود، از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا پیروز این دیدار شود.

خبرگزاری فارس: الهلال در شرایطی که تا ششمین دقیقه وقت‌های اضافه مقابل الریان متوقف شده بود، از روی نقطه پنالتی به گل رسید تا پیروز این دیدار شود.

 از گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان در ورزشگاه فهد میزبان الریان بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

آبی‌پوشان عربستانی تا ششمین دقیقه وقت‌های اضافه مقابل حریف قطری خود با نتیجه یک بر یک متوقف شده بودند اما اعلام خطای هند درون محوطه جریمه الریان به سود الهلال باعث شد که ضربه پنالتی برای نماینده عربستان گرفته شود تا محمد شمرانی گل برتری حریف پرسپولیس را به ثمر برساند.

الهلالی‌ها پس از این برد 4 امتیازی شدند و در کنار پرسپولیس ایران قرار گرفتند اما طبق قانون AFC صدرنشین شدند.

دلیل صدرنشینی الهلال این است که ملاک AFC بازی رو در رو است، دیدار پرسپولیس - الهلال مساوی شده اما چون پرسپولیس میزبان بوده، الهلال صدرنشین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهلال چگونه بالاتر از پرسپولیس، صدرنشین شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..