تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز وحشتناک دختری که با شکم درد به بیمارستان رفت!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پزشکان پس از معاینه متوجه شدند این دختر نوجوان بدون اینکه بداند باردار است و وقتی بررسی کردند از یک رابطه سیاه که در آن دختر13 ساله از سوی مرد آشنایی فریب خورده بود پرده برداشتند.
 
چندی پیش مادرو دختری به بیمارستانی رفتند و ادعا کردند دخترنوجوان شکم درد دارد و امانش بریده شده است وقتی این دختر معاینه شد همه پی بردند که وی باردار است و این درحالی بود که این دختر اصرار داشت با هیچ پسری دوستی نکرده و حتی موبایل ندارد که با کسی رابطه تلفنی نیز داشته باشد.
 
 
پرسنل بیمارستان وقتی مادر را آگاه کردند که دخترنوجوانش باردار بوده و بچه زودتراز زمان عادی درحال متولد شدن است این مادر غش کرد و بعد نزد دخترش رفت تا او را از مادر شدن مطلع کند.
 
بارداری دختر 13 ساله توسط داماد
 
دختر13 ساله باز اصرار داشت با کسی دوستی نکرده تا اینکه مادرش گفت او باردار است و بچه حتما پدری دارد دخترنوجوان با شنیدن این ماجرا به گریه افتاد و درحالیکه خجالت می کشید و می ترسید فاش کرد دامادشان-شوهرخواهر-او را فریب داده و با وی ارتباط پنهانی داشته است.
 
بنابه این گزارش، پس از تولد نوزاد که سالم نیز بود سرنوشت این دختر13ساله به حراست بیمارستان گزارش شد و با مخابره چنین اقدام وحشتناکی به پلیس و دستگاه قضایی داماد فریبکار تحت تعقیب قرار گرفت.
 
منبع:جام نیـوز
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز وحشتناک دختری که با شکم درد به بیمارستان رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..