تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرستویی مردم را به یک جشن ایرانی دعوت کرد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش کاربران شبکه های اجتماعی را به یک پویش جهت تحریم چهار شنبه سوری فراخواند و از مردم درخواست کرد به جای اینکه پول خود را در چهارشنبه سوری جهت خرید ترقه و مواد آتش زا صرف کنند، این روز را با اجرای رسوم باستانی و اصیل ایرانی متعلق به این روز سپری کنند.
 
"کمپین تحریم چهارشنبه سوری. دیگر پولمان را حرام ترقه هاوجنس‌های گوناگون نمی‌کنیم. چهار شنبه سوری جشن ماست. از امسال آتش درست می کنیم از روی آن می‌پریم و شادی می‌کنیم. از امسال قاشق زنی می‌کنیم و به هم شیرینی می‌دهیم. از امسال جشن واقعی می گیریم. از امسال در آستانه سال نو خیابان‌ها را رنگارنگ می‌کنیم و به هم عشق می‌ورزیم.

از امسال چهارشنبه سوری را ایرانی برگزار می‌کنیم. از امسال به کودکانمان خواهیم آموخت که چهارشنبه سوری جشن شادی است. جشن سپاس از خدای یگانه است نه ترس و وحشت. چهارشنبه سوری جشن ماست. تک تک ما حتی در برابر جشن‌های سرزمینمان مسئولیم، چون بخشی از تاریخ و فرهنگ ماست.

چهار شنبه سوری امسال، این ملت ایران است که در حال آماده باش خواهد بود، تا مراقبت کند از خلوت مردان آتش نشان با اندوه چهلمین روز در گذشت یاران عزیزشان. باشدکه آن شب هیچ حادثه‌ای این فداکاران دلیر را، بخاطر نجات دیگران، از جمع خانواده شان و خانواده‌های داغدارشان، جدا نکند. از دوستان جدید و قدیم تقاضا میکنم این مطلب را آنقدر به اشتراک بگذارید تا سراسر ایران بدانند که راه و رسم چهارشنبه سوری کور شدن کودکان لرزیدن دل پیرمرد‌ها و پیرزنان، زهره ترک شدن مردم نیست."

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرستویی مردم را به یک جشن ایرانی دعوت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..