تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر جنگ اسرائیل خواستار ائتلاف با عربستان و کشورهای عربی شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «دی ولت» مدعی شد که صرف شکل دادن یک «اتحاد نانوشته» علیه ایران کافی نیست.

لیبرمن در این گفت‌و‌گو اظهار داشت که ضرورت دارد ائتلاف حقیقی علیه ایران شکل گیرد و همه طرف‌ها تعهد حقیقی داشته باشند.

لیبرمن هفته گذشته در نشست امنیتی مونیخ آلمان حاضر شد و کارشناسان هدف او در این سفر را تشکیل سپر دفاعی مشترک اعراب خلیج فارس با تل آویو برابر ایران عنوان داشتند.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل که از وی به عنوان یک وزیر تندرو در کابینه رژیم «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل یاد می‌شود، گفته است باید ائتلافی از کشورهای عرب «میانه رو» در خاورمیانه علیه ترور شکل گیرد.

وی به دی ولت گفت که کشورهای سنی میانه روی عرب متوجه شده‌اند که بزرگترین خطر علیه آن‌ها نه اسرائیل، نه صهیونیسم یا یهودیان، بلکه ایران است.

لیبرمن در ادامه اظهار داشت که بر روی عربستان سعودی برای حضور در این ائتلاف حساب باز می‌کند.

وی همچنین افزود، این‌که در این ائتلاف یهودیان، مسلمانان یا مسیحیان باشند، اهمیتی ندارد.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/GPTWYJ اخبار مرتبط برنی سندرز: باید به اشغالگری 50 ساله اسرائیل پایان دهیم95/12/10 - 11:24باید از طریق مسکو ایران را مهار کنیم95/12/10 - 00:27تفاوت باورها و رویکردهای ایران و عربستان بر پیچیدگی روابط این دو افزوده/ایران داعش را عامل تل‌آویو می‌داند95/12/10 - 00:45ایران با عرضه کرار، صاعقه و جایروکوپتر به سوی ساخت جنگ‌افزارهای پیشرفته‌تر می‌رود95/12/10 - 00:02 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر جنگ اسرائیل خواستار ائتلاف با عربستان و کشورهای عربی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..