تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات جنجالی سخنگوی بارسلونا علیه مادرید

به گزارش افکارنیوز،

جوسپ ویوس سخنگوی باشگاه بارسلونا در اظهاراتی عجیب و کم سابقه بازی 2 تیم فوتبال رئال مادرید و ویارئال را مایه شرمساری لالیگا عنوان کرد و گفت: ریاست باشگاه ویارئال وقتی از زمین خارج می‌شد بسته‌های هدیه مخصوص داوران و ناظر بازی را در اختیار داشت که آرم باشگاه رئال مادرید روی آنها قابل رویت بود. این هدیه‌ها از کجا آمده بودند؟

وی ادامه داد: خود مادریدی‌ها بیایند و توضیح بدهند اما من معتقدم این خبر صحت دارد و اسنادی که رویت شده دیگر جای شک و تردیدی برای من باقی نگذاشته است.

ویوس افزود: ما بلد نیستیم مثل بعضی‌ها به داوران هدیه بدهیم. اصولا هدیه‌های ما زیاد لوکس و زیبا نیست، هدیه‌های ما محلی هستند و به درد داوران بین المللی ما نمی‌خورند.

ویوس در بخشی از سخنان خود در حمایت از پیکه، مدافع جنجالی و پرحاشیه بارسلونا گفت: اگر به آزادی بیان معتقد هستیم باید به پیکه هم احترام بگذاریم، پیکه این حرف‌ها را مقابل دروبین خبرنگاران یا کنار زمین یا در یک تلویزیون دولتی نگفته که مسئول باشد و کمیته داوران او را محروم کند. پیکه در صفحه شخصی خود آزادانه حرف زده و چیزهایی نوشته که البته کاملا با او موافق هستیم.اگر قرار است در صفحات شخصی مجازی هم مراقب دلخوری دیگران باشیم، این را در قالب قانون وارد فوتبال کنید تا ما هم مجبور به اجرای آن باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات جنجالی سخنگوی بارسلونا علیه مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..