تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین وداع با یک شهید گمنام فردا در جنت‌مکان برگزار می‌شود

مردم دیار شهیدپرور جنت‌مکان از توایع شهرستان گتوند همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) با یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع می‌کنند.

مردم دیار شهیدپرور جنت‌مکان از توایع شهرستان گتوند همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) با یک شهید گمنام دوران  هشت سال دفاع مقدس وداع می‌کنند.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، جوانان و نوجوانان، طلاب علوم دینی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام برگزار می‌شود و اهالی خونگرم شهر جنت‌مکان پیکر این فرزند زهرا(س) را در بر می‌گیرند.

آئین وداع با یک شهید گمنام در جنت‌مکان روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه از ساعت 20:30 آغاز می‌شود و عزاداری شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در کنار این شهدا انجام می‌شود.

در این برنامه چند تن از مداحان شهر جنت‌مکان به نوحه خوانی و مرثیه سرایی می‌پردازند و اهالی دیار هنرمند بسیجی شهید مدافع حرم حبیب جنت‌مکان در سوگ حضرت ام ابیها(س) به سر و سینه می‌زنند.

 همزمان با سالروز شهادت  بی بی دو عالم حضرت فاطمه‌زهرا(س) صالح‌شهر شهرستان گتوند میزبان 2 لاله بی‌نشان دوران هشت سال دفاع مقدس است که یکی از آن‌ها 23 سال سن دارد و در عملیات بدر در منطقه عملیاتی شرق دجله شهد شیرین شهادت را نوشید.

همچنین شهید گمنام دیگر صالح‌شهر گتوند 17 سال سن دارد و در عملیات کربلای 5 با رمز یا زهرا(س) در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض عظیم شهادت نائل شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین وداع با یک شهید گمنام فردا در جنت‌مکان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..