تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم شوشتر فردا با ۲ شهید گمنام وداع می‌کنند

آئین وداع با پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) در شوشتر برگزار می‌شود.

آئین وداع با پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با شب شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه‌زهرا(س) در شوشتر برگزار می‌شود.

مراسم وداع با این شهید گمنام در 2 منطقه شوشتر برگزار می‌شود و مردم دیار روحانی شهید مدافع حرم مجید محمدی و شهید مدافع حرم حمید مختاری‌فر در کنار این شهدا در عزای دخت نبی مکرم اسلام سوگواری می‌کنند.

مراسم وداع با یکی از این شهدای گمنام روز چهارشنبه یازدهم اسفند ماه از ساعت 21 در منطقه فرهنگ‌شهر شوشتر برگزار می‌شود و مردم دیار شهید مدافع حرم هادی کجباف پیکر این لاله بی‌نشان را در بر می‌گیرند.

آئین وداع با شهید دیگر نیز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان اسلام فردا از ساعت 9 شب در خیابان آیت‌الله طالقانی شوشتر برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و ایام فاطمیه میهمان شهر شرافت شهرستان شوشتر می‌شوند.

یکی از این شهدا 20 ساله و در منطقه عملیاتی زبیدات در تک دشمن به شهادت رسید، شهید گمنام دیگر نیز 31 ساله است و در عملیات بدر در منطقه شرق دجله آسمانی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم شوشتر فردا با ۲ شهید گمنام وداع می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..