تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کویت خواستار قطع دسترسی داعش به اینترنت شد

دولت کویت با تاکید بر اهمیت هماهنگی سیاستهای منطقه ای در زمینه مبارزه با تروریسم خواستار اتخاذ تدابیری از سوی کشورهای مختلف برای مقابله با داعش و توقف دسترسی تکفیری ها به شبکه اینترنت و فضای مجازی شد .

صراط: دولت کویت با تاکید بر اهمیت هماهنگی سیاستهای منطقه ای در زمینه مبارزه با تروریسم خواستار اتخاذ تدابیری از سوی کشورهای مختلف برای مقابله با داعش و توقف دسترسی تکفیری ها به شبکه اینترنت و فضای مجازی شد .

به گزارش ایرنا، ناصر الصبیح معاون وزیر امور خارجه کویت در امور همکاریهای بین المللی طی اظهاراتی تاکید کرد : تلاش ها برای اعمال فشار بیشتر علیه گروهک داعش و جلوگیری از سوء استفاده این تشکیلات از فضای مجازی کافی نیست وباید دوچندان شود .


این مقام کویتی گفت : جامعه جهانی امروزه باید همکاری نزدیک تری برای نظارت بر اینترنت و فضای مجازی داشته باشد تا گروههای تروریستی و داعش نتوانند به آسانی به فضای مجازی دسترسی پیدا کنند چرا که گسترش تروریسم و دسترسی آسان تروریست ها به فضای مجازی موجب افزایش عملیات خرابکارانه می شود و امروزه جامعه جهانی باید با مسئولیت پذیری جدی با این موضوع برخورد کند.


معاون وزیر امور خارجه کویت گفت : خطر تروریسم و اقدامات خشونت آمیز موجب کشته شدن تعداد زیادی از افراد بیگناه در کشورهای مختلف جهان شده است.


مجله آلمانی «اشپیگل» آذرماه ماه سال گذشته فاش ساخته بود که تامین کننده اصلی شبکه اینترنت برای داعش شرکت های اروپایی هستند که از طریق واسطه هایی در هاتای ترکیه مقدمات لازم را برای بهره برداری داعش و حضور این گروه تروریستی در فضای مجازی فراهم می کنند.


علاوه بر شبکه ارتباطی داعش که همچنان باز است، این گروه با استفاده از تسهیلات ویژه برخی کشورهای منطقه به راحتی اقدام به جابجایی پول و حواله های بانکی می کند و با اتکای به همین موقعیت توانسته است به مدت بیش از دو سال روی پا بایستند.


این گروه تروریستی در دو سال اخیر به میزان قابل توجهی نفت از حلقه های موجود در عراق و سوریه برداشت کرده و در بازارهای منطقه فروخته است که مجاری نقل و انتقال پول آن هنوز مشخص نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کویت خواستار قطع دسترسی داعش به اینترنت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..