تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس بازیکن اخراجی برای بازگشت به پرسپولیس

روزنامه همشهری ورزشی در شماره چهارشنبه خود خبر از رایزنی های علی علیپور برای بازگشت به پرسپولیس داده است.

به گزارش کاپ، این روزنامه در شماره 11 اسفند خود نوشته است: پرسپولیس در بازی مقابل الوحده هر چند با سختی به 3امتیاز رسید اما این برد برای برانکو که در اوج نداری بازیکن جانشین، حاضر نشد دو بازیکن اصلی بی‌انضباطش را در ترکیب قرار دهد شیرینی بیشتری داشت. طارمی هم که نیمه اول به اندازه چندبازی موقعیت خراب کرده‌بود نشان داد هنوز فرصت‌طلب‌ترین مهاجم حال حاضر ایران است. از تهران هم خبر رسید علی علیپور در تماس با چند عضو هیات‌مدیره توضیحاتی درباره درگیری‌اش با رضاییان داده و به هر دری می‌زند تا برانکو اجازه حضور دوباره‌اش در تمرینات را صادر کند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس بازیکن اخراجی برای بازگشت به پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..