تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه کامل بیابان زدایی 41هزار هکتار از کانونهای ریزگردی خوزستان را می‌پردازیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان اظهار داشت: از این مقدار اندکی که اعتبار در بودجه عمومی داریم به استان‌هایی از جمله خوزستان توجه ویژه می‌کنیم چرا که ما خوزستان را فراموش نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اختصاص 3ردیف در اعتبارات تملک و دارایی برای توسعه و عمران خوزستان افزود: خوزستان از نظر مقدار در بین همه استان‌های کشور با توجه به اینکه امسال  736 میلیارد تومان اعتبارات ملی عمرانی داشت رتبه دوم را دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بحث ریزگردها در خوزستان بیان کرد: متأسفانه به هنگام پدیده گردوغبار به گونه‌ای صحبت می‌شود که که گویی دولت چیزی به اسم خوزستان نمی‌شناسد و این بی انصافی است.

وی گفت: خوزستان همه چیز ما است و به همین دلیل نمی‌توان نسبت به این استان و مردمش بی تفاوت بود.

نوبخت با بیان اینکه خوزستان با 151 میلیارد تومان سومین استان کشور و نیز در زمینه دارایی‌های تملک دارایی با 7 هزار میلیارد تومان در صدر استان‌های کشور قرار دارد، عنوان کرد: درصد زیادی از یک هزار و 600 میلیارد تومان اعتباری که رئیس جمهور در اولین سفرش به خوزستان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اختصاص داد، داده شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: چندی پیش در آخرین سفر رئیس جمهور به خوزستان 300 میلیون دلار معادل هزار میلیارد تومان برای طرح 550 هزار هکتاری ابلاغ شده است و همچنین برای مقابله با 41 هزار کانون فوق بحرانی 30 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی گفت: در همین مکان و لحظه قاطعانه وعده می‌دهم که برای انجام بیابان‌زدایی در 41 هزار هکتار از کانون ریزگردها تا آخرین ریالی که نیازمند به اعتبار باشد، تأمین اعتبار را انجام دهیم.

نوبخت با اشاره به اختصاص 10 هزار میلیارد تومان از 75 هزار میلیارد تومان بودجه برای موضوعاتی از جمله آب، فاضلاب، محیط زیست و شبکه ریلی عنوان کرد: از این 10 هزار میلیارد تومان موضوع آب، فاضلاب و محیط زیست استان خوزستان را به عنوان اولویت خود قرار داده‎ایم.

به گزارش تسنیم، نوبخت هدف از سفر به خوزستان را اعلام تأمین منابع مالی لازم برای سه طرح بزرگ آب و فاضلاب، مقابله و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از ریزگردها و تکمیل طرح 550 هزار هکتار اراضی این استان عنوان کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه کامل بیابان زدایی 41هزار هکتار از کانونهای ریزگردی خوزستان را می‌پردازیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..