تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : خرید سیسمونی نوزاد، بهترین های کودک ماما

'); d.write('

از اسم سایت مشخص است که هوای هردو را دارد. هردو شخصیت مهم زندگی.یعنی هم هوای کودک جدید  وتوراهی را دارد و هم قرار است مادر را راضی کند. سیسمونی خریدن و جور کردن وسایل مورد نیاز یک نوزاد ،گاهی از جهیزیه خریدن و جور کردن وسایل یک خانه هم سخت تر می شود. اما هستند فروشگاههای که این کار سخت و البته شیرین را برای پد رو مادرها آسان تر از آن چیزی که هست می کنند. سایت «کودک ماما»مجموعه ای از بهترین وسایل مورد نیاز از لباس  و کالسکه و لوازم بهداشتی خرید سیسمونی نوزاد گرفته تا صندلی ماشین و صندلی غذا و گهواره و هرچیزی که می تواند در بزرگ کردن یک نوازد به شما کمک کند دور هم جمع کرده. یک مجموعه کامل و بی نقص از بهترین برندها و وسایل استاندارد و بهداشتی و تایید شده. وسایلی که پدر و مادرها با خیال راحت می توانند به اتاق کوکشان ببرند ومنتظر بمانند تا کودک نشریف فرما شود. کودک که برای به دنیا آمدنش همه چیز مهیاست.

یک لیست کامل و کودک خوشبخت

از لباس های چند تکه و مخصوص نوزادان و آن دستکش و جوراب های فسقلی و سرویس حوله که بگذریم، انواع مدلهای کالسکه ساخت ایران و برندهای معتبر خارجی،سرویس خواب کودک، قنداق فرنگی خارجی و ایرانی، صندلی ماشین، صندلی غذا، گهواره، تخت و پارک مخصوص کودکان را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. انواع و اقسام لوازم بهداشتی مثل ؛ شیشه شیر، پستانک، لیوان آبخوری، سرلاک خوری، قاشق حرارتی، ظرف غذا خوری، زنجیر پستانک و..با بهترین برندها در این فروشگاه موجود است و می توانید به راحتی در سایت روی گزینه گالری کلیک کنید و بعد از مشاهده نمونه اجناس آن را سفارش بدهید.

اسباب بازی فراموش نشود

مگر می شود فروشگاه سیسمونی فروشی بدون بخش اسباب بازی باشد. کودک ماما یک سالن بزرگ و مجزا به اسباب بازی ها اختصاص داده و تمام اسباب بازی ها و عروسکهای پر فروش و پر مخاطب دنیا را دور هم جمع کرده است. برای کامل کردن یک سیسمونی حتما باید سری به این بخش هیجان انگیز و جذاب بزنید. عروسکهای سخن گو و انواع عروسکهای پلیشی برای دخترها و ماشینهای کنترلی و کوکی و اسباب بازی پسر بچه پسند به صف نشسته اند تا به اتاق کودک شما راه پیدا کنند.

چطور بخرید؟

برای خرید از این سایت دو روش را می توانید انتخاب کنید. اگر ساکن تهران هستید به روش نقدی

(کارت به کارت یا واریز آنلاین ) می توانید خرید کنید. البته  اگر خرید تهرانی ها بالای  ۴۰۰ هزارتومان باشد ، پس از تایید کارشناسان فروش سایت و پس به واریز از طریق درگاه اینترنتی یا انتقال مبلغ خرید از طریق دستگاه های خودپرداز ، دیگر هیچ گونه هزینه پستی یا پیک را پرداخت نمی کنید  و ارسال سفارش شما کاملا رایگان می شود. اگر ساکن شهرستان هستید با خرید به روش پستی می توانید هزینه محصول را به همراه هزینه پستی در هنگام دریافت سفارشاتتان به مامور پست پرداخت کنید. البته در خرید پستی با هر میزان مبلغ خریدی هزینه پست به عهده مشتریان است. سفارشات بین ۱ تا ۵ روز بستگی به شهر و زمان توزیع دارد به دست مشتری می رسد.

گارانتی دارد خیالتان راحت

همه کالسکه ها ۳تا ۶ ماه  گارانتی دارند و در صورت هر گونه مشکلی تعویض می شوند. سایر اجناس هم اگر مشکلی داشته باشد تا ۲۴ ساعت پس از خرید تعویض می شود. این را هم فراموش نکنید که با خرید سیسمونی کامل از فروشگاه کودک ماما از یک میلیون تومان تا دو میلیون بین ۵ تا ۷ درصد و از دو میلیون به بالا از ۷ الی ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می شوید.

زیباجو

'); d.write('



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : خرید سیسمونی نوزاد، بهترین های کودک ماما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..