تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوبکر البغدادی به شکست اعتراف کرد

کد خبر: ۴۸۹۲۸۰

۷۵  بازدید

ابوبکر البغدادي سرکرده گروه تروريستي داعش در سخناني به عنوان خطبه وداع، به شکست دولت ادعايي خود اعتراف کرد و از عناصر اين گروه خواست به مناطق کوهستاني پناه ببرند.

پایگاه خبری شبکه العالم: یک منبع آگاه در استان نینوا درشمال عراق تاکید کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی در جمع اعضای داعش اعتراف کرد که این گروه در درگیری های اخیر شکست خورده و از عناصر خود خواست به مناطق کوهستانی فرارکنند.

این منبع گفت که ابو بکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در سخنانی خطاب به نیروهایش در مناطق تحت سلطه این گروه به شکست داعش در نبردهای اخیر اعتراف کرد.

منبع عراقیی که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با پایگاه اینترنتی السومریه نیوز افزود که البغدادی با اشاره به اینکه این خطبه اش، خطبه وداع است، از نیروهایش پنهان شدن و فرار به مناطق کوهستانی در سوریه و عراق را خواستار شد.

وی همچنین از تروریست هایش خواست در صورت محاصره شدن توسط نیروهای عراقی خود را منفجر کنند.

این منبع تصریح کرد که سرکردگان شورای مجاهدین از تلعفر و نینوا به طرف اراضی سوریه گریخته و سرکردگان نزدیک به البغدادی در مرز سوریه و عراق تردد می نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوبکر البغدادی به شکست اعتراف کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..