تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناتوانی اسرائیل در ردیابی موشک های فلسطینیان

ناظر پارلمانی کابینه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد:‌ ارتش در زمان جنگ 2014، به صورت مفتضحانه در ردیابی و خنثی کردن موشک هایی که از غزه به سرزمین های اشغالی شلیک می شد، ناتوان بود.

صراط: ناظر پارلمانی کابینه رژیم صهیونیستی اعتراف کرد:‌ ارتش در زمان جنگ 2014، به صورت مفتضحانه در ردیابی و خنثی کردن موشک هایی که از غزه به سرزمین های اشغالی شلیک می شد، ناتوان بود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، «یوسف شابیرا» روز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد: ارتش آمادگی لازم را در آن زمان در رویارویی با تونل های حماس نداشت.

شابیرا با انتقاد شدید از حکومت بنیامین نتانیاهو گفت: از یکسو ارتش آمادگی لازم را برای آغاز جنگ نداشت و از سوی دیگر هیچگونه هماهنگی بین ارتش و دستگاه های اطلاعاتی وجود نداشت، نکته دیگر آن است که ارتش در تخریب شبکه تونل های حماس شکست خورد.

در ادامه این گزارش آمده است: کابینه امنیتی (کابینت) پیش از آغاز جنگ به مساله خطرساز بودن تونل های فسطینی برای اسرائیل هیچ اشاره ای نکرد و درحالی که کابینت در سال 2013 تونل های حماس را خطری جدی برای اسرائیل برشمرده بود.

ناظر پارلمانی رژیم صهیونیستی همچنین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، موشه یعلون وزیر جنگ پیشین این رژیم و «بنی گنس» رئیس ستاد ارتش و شورای امنیت ملی اسرائیل را سخت به باد انتقاد گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است که کابینه امنیتی به موضوع تونل ها هیچ توجهی نکرد و از فرماندهان ارتش نخواسته بود تا طرح خود برای رویارویی با این تونل ها را عرضه کنند.

«یوآو گالانت» (Yoav Gallant) وزیر مسکن رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از عملکرد «بنی گنس» رئیس ستاد ارتش اسرائیل و موشه یعلون وزیر جنگ پیشین اسرائیل در جنگ 51 روزه سال 2014 علیه نوار غزه به شدت انتقاد کرده بود.

رژیم صهیونیستی 16 تیرماه 93 (7جولای 2014) جنگ خانمان سوزی را علیه نوار غزه به راه انداخت که 51 یکروز به طول انجامید و در جریان آن 2 هزار و 322 فلسطینی شهید و 11 هزار تن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر منابع صهیونیست تاکید کردند که در جریان این جنگ، 68 نظامی اسرائیلی، افزون بر چهار غیر نظامی کشته و 2 هزار 522 نفر دیگر از جمله 740 نظامی زخمی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناتوانی اسرائیل در ردیابی موشک های فلسطینیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..