تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت افزایش اهتمام طلاب به جهد و علم آموزی

گروه اجتماعی: مدیر مدرسه علمیه شهد مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، گفت: طلاب بايد از فرصت‌ها استفاده کرده و قدر عمر و جوانی خود را بدانند و بامطالعه بیشتر، در امور علمی پیشرفت کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام حمید علی بخشی ظهر امروز در مراسم سوگواری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) محبوب‌ترین فرد نزد رسول خدا(ص) بودند.
مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان بیان کرد: فاطمه (س) بانوی آسمانی اسلام؛ نشانِ شکوه، عظمت و اقتدار پدر و مادر بزرگوارشان بودند.
حجت‌الاسلام علی بخشی افزود: حضرت فاطمه(س) نیز، اخلاق نیک را از پدر گرامی‌شان به ارث برده و در خلق‌وخوی آینه تمام نمای پدر هستند این در حالی است که در حقیقت فاطمه(س) در دفاع از حقیقت، باصلابت و باشهامت هستند.
مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان بر ضرورت  بهره‌گیری بیشتر طلاب از فرصت‌ها اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه باید قدر فرصت‌ها را بدانند و اهتمام ویژه‌ای به علم‌آموزی داشته باشند.
منبع: حوزه علمیه قزوین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت افزایش اهتمام طلاب به جهد و علم آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..