تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین سینمای رو باز کشور در بوشهر؛ به زودی

مجری طرح سینما سلام (طرح ملی سینمای ایران) گفت: از عید نوروز امسال نخستین سینما رو باز کشور در بوشهر راه اندازی خواهد شد.

محرم براتی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فارس دومین استان کشور است که سینمای روباز آن از تابستان سال آینده آغاز به کار خواهد کرد. 

وی بیان کرد: برای راه اندازی سینما روبازدر قالب تفاهم نامه با شهرداری بوشهر یک مکان از ساحل بوشهر به این مهم اختصاص می یابد. 

براتی یادآورشد: فعالیت این سینما در سه روز پایانی هفته است که در شرایط آب و هوایی گرم نیز در ساعت پایانی شب که شرایط آب و هوایی مساعدتر است برای بینندگان فیلم های سینمایی پخش می شود. 

وی گفت: با توجه به جدید بودن این فعالیت فرهنگی انتظار می رود این کار با استقبال خوبی از سوی مردم استان بوشهر مواجه وسپس این طرح را به سایر استان های کشور تعمیم دهیم. 

براتی افزود: طرح خودرو سینما نیز از دیگر طرح ها پیش بینی شده در عید نوروز است که مردم در ساحل شنی بوشهر در خودروهای خود به تماشای فیلم های سینمایی خواهند نشست. 

وی گفت: این سینما بصورت تک سانس در طول هفته برگزار می شود که این مدل یک مدل رایج در سطح دنیاست و همواره با استقبال خوبی نیز همراه بوده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین سینمای رو باز کشور در بوشهر؛ به زودی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..