تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو:به بازیکنانم تبریک می گویم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:هر دو تیم فرصت هایی داشتند.

به گزارش کاپ،برانکو ایوانکوویچ پس از بازی تیمش مقابل الوحده اظهار داشت:بابت کسب سه امتیاز به بازیکنانم تبریک می گویم.هر دو تیم فرصت هایی داشتند.هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ  تاکتیکی برای ما بازی سختی بود. فرصت‌هایی را در این دیدار از دست دادیم و به ویژه پس از اینکه نتیجه یک بر یک و همین طور دو بر یک به سود حریف شد. این قانون فوتبال است که اگر گل نزنید گل می‌خورید.از هواداران تشکر می‌کنم که تیم را حمایت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش ایرانی هستند یا خیر گفت:من از بازیکنان ایرانی استفاده می‌کنم. ما امروز فقط یک دروازه‌بان خارجی روی نیمکت داشتیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو:به بازیکنانم تبریک می گویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..