تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمز پیروزی سرخابی ها لو رفت؛ چک اول!

سه نماینده ایران در هفته دوم موفق به کسب پیروزی شدند.

به گزارش کاپ، هفته دوم لیگ قهرمانان اسیا نتایج بهتری را برای نمایندگان ایرانی در بر داشت. استقلال خوزستان و تهران به همراه پرسپولیس حریفان خود را نغلئب کردند وتنها ذوب آهن بود که به الاهلی باخت. در هفته اول در مجموع 5 امتیاز گرفتیم و در هفته دوم به 9 امتیاز رسیدیم.

نکته جالب توجه این است که سه تیمی که موفق شدند به برتری برسند در سه دقیقه اول به رقبای خود گل زدند و به نوعی چک اول را محکم زدند و تنها ذوب آهن بود که نه تنها این کار را نکرد بلکه گل اول بازی را هم خورد و در پایان برنده نشد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمز پیروزی سرخابی ها لو رفت؛ چک اول!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..