تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت عظیم سازه برنا | فروش گچ ساختمانی و صنعتی

azimsaze شرکت عظیم سازه برنا | فروش گچ ساختمانی و صنعتی

شرکت عظیم سازه برنا با اکثر تولید کنندگان گچ در ایران بویژه کارخانجات گچ سمنان و ساوه همکاری دارد که محصول تمامی آنها از لحاظ گیرش، مش بندی (دانه بندی) و نوع سنگ گچ مطابق با استاندارد های خاص گچ سفید کاری می باشد.

از محصولات ارئه شده میتوان به گچ سفیدکاری گچ ضد حریق گچ و خاک گچ سیوا گچ گیپتون گچ ساتن گچ پاششی گچ ضد رطوبت دیوار گچی و … اشاره نمود.تنوع محصولات به گونه ای میباشد که با هر کیفیت و هر قیمت میتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا و با اطمینان خرید کنید.

قیمت گچ ها از جمله گچ درسا، سمنان ساری گچ کوه سفید، سفید گچ ساوه گچ سحر گچ صالح سمنان گچ نمونه گچ جبل گچ متین گچ و خاک کیمیا،بلور گچ ساوه، گچ بارز گچ جبال و … بروز میباشد.

شرکت عظیم سازه با کسب مجوز های لازم و دریافت نماد اعتماد الکترونیکی ۲ ستاره از مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی خریدی مطمئن را برای شما تضمین مینماید.همچنین مفتخر به رضایت مشتریان خود و توان ارائه انواع خدمات در زمینه مصالح ساختمانی هستیم.

برای اطلاعات بیشتر به سایت www.gach.co مراجعه و یا میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

۷۷۹۱۷۶۴۸ – ۷۷۹۰۱۵۸۸

۷۷۹۲۵۲۲۸ – ۷۷۹۲۵۱۰۷

۷۷۹۳۶۴۰۱ – ۷۷۹۵۷۹۳۲

۷۷۹۵۷۹۸۰ – ۷۷۹۵۳۸۵۸

مدیریت فروش: ۰۹۱۲۷۳۳۰۰۱۸

ساعت کاری: ۸ الی ۱۸

ایمیل: [email protected]

تلگرام: azimsaze@

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت عظیم سازه برنا | فروش گچ ساختمانی و صنعتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..