تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت واچ های کمپانی Fossil اواسط ماه مارس به اندرویدور 2.0 بروزرسانی می شوند

اسمارت واچ های کمپانی Fossil اواسط ماه مارس به اندرویدور 2.0 بروزرسانی می شوند

با توجه به عرضه ی اندروید ور 2.0، می توان اطمینان داشت که کاربران اسمارت واچ های اندرویدی منتظر دریافت آپدیت این سیستم عامل هستند. در وبسایت گوگل نام محصولاتی که این آپدیت را دریافت می کنند ذکر شده است، و سری اسمارت واچ های کمپانی فاسیل نیز در این فهرست دیده می شوند. درادامه با تک شات همراه باشید.


در خصوص زمان عرضه این بروزرسانی در این ساعت های هوشمند هم باید گفت که کمپانی Fossil در توییتر خود اعلام کرده که ارسال این آپدیت برای کاربران این ساعت ها از اواسط ماه مارس آغاز می شود. به گفته این کمپانی، این بروزرسانی برای تمامی اسمارت واچ های این کمپانی ارسال می شود.


این آپدیت در اواسط ماه مارس برای تمامی اسمارت واچ های ما ارایه خواهد شد.


مشخص نیست که آیا تاریخ ارسال بروزرسانی بر اساس منطقه متفاوت است یا خیر، اما امیدواریم حتی در این صورت هم فاصله بین ارسال بروزرسانی در مناطق مختلف خیلی زیاد نباشد. کمپانی فاسیل در خصوص اینکه آیا بروزرسانی در چند مرحله ارسال می شود یا خیر پاسخی نداده است.


با توجه به اینکه روزهای پایانی ماه فوریه را پشت سر می گذاریم، احتمالا زمان زیادی تا ارسال این بروزرسانی به اسمارت واچ های فاسیل نمانده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت واچ های کمپانی Fossil اواسط ماه مارس به اندرویدور 2.0 بروزرسانی می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..