تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




MWC 2017: میزو از فناوری شارژ فوق سریع خود، Super mCharge، پرده برداشت

MWC 2017: میزو از فناوری شارژ فوق سریع خود، Super mCharge، پرده برداشت

میزو ساعاتی پیش در کنگره جهانی موبایل در بارسلون از فناوری شارژ سریع خود که Super mCharge نام دارد رونمایی کرد. این در واقع نسل سوم فناوری شارژ سریع میزو است که از روش شارژ مستقیم با ولتاژ بالا استفاده می کند. روش شارژ سریع میزو، mCharge، نیز به اندازه کافی سریع بود اما Super mCharge این فناوری را به سطحی بالاتر ارتقا می دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


Super mCharge در واقع از کانکتورهای شارژ 11V/5A استفاده می کند که خروجی معادل 55 وات را فراهم می کند. این به چه معناست و این روش تا چه حد سریع است؟ به ادعای میزو، این فناوری می تواند یک باتری را در مدت 20 دقیقه بطور کامل شارژ کند. میزو حتی فناوری شارژ سریع جدید خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه مقایسه کرده و گفته که به همان میزان از سرعت بالایی برخوردار است.


Super mCharge از Charge Pump Principle استفاده می کند که برای تولید خروجی با نصف ولتاژ فقط از دو مدار استفاده می کند. اگر ادعاهای میزو را بپذیریم، بدین ترتیب بازده با 9% افزایش به 98% می رسد و عملکرد شارژ از ثبات قابل توجهی برخوردار می شود. در هنگام استفاده از این فناوری، دمای باتری خیلی بالا نمی رود و به بیش از 39 درجه سانتیگراد نمی رسد که این خود نکته مثبت دیگری در رابطه با فناوری Super mCharge است.


این فناوری فوق سریع با تولید کمتر حرارت همراه است و با یک کابل جدید دیتا عرضه می شود که می تواند جریان تا 160 وات را تحمل کند. میزو در رابطه با این فناوری آزمایشات متعددی را انجام داده است و اظهار می کند که یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی ATL پس از 8000 بار شارژ هم همچنان 80% ظرفیت خود را حفظ می کند. میزو همچنین می افزاید که Super mCharge نه تنها سریع ترین فناوری شارژ است بلکه ایمن ترین آنها نیز هست. هنوز از زمان عرضه این فناوری در محصولات میزو اطلاعی در دست نیست، اما می توان حدس زد که پرچمدار آتی میزو، Meizu PRO 7، به این فناوری مجهز باشد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «MWC 2017: میزو از فناوری شارژ فوق سریع خود، Super mCharge، پرده برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..