تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الکسا به زودی می‌تواند بین صداهای مختلف تمایز قائل شود

الکسا به زودی می‌تواند بین صداهای مختلف تمایز قائل شود

شرکت آمازون روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد. در کنگره جهانی موبایل 2017 شرکت موتورولا اعلام کرد که یک اسپیکر Moto Mod تولید خواهد کرد که قابلیت‌های الکسا را به گوشی‌های هوشمند سری Moto Z اضافه می‌کند. علاوه بر این، گوشی‌های هوشمند نسل جدید برند Moto به عنوان یک قابلیت اصلی دارای الکسا خواهند بود. با تک شات همراه باشید.

آمازون سخت در تلاش است تا الکسا را توسعه دهد. یکی از روش‌هایی که موجب بهبود عملکرد این دستیار هوش مصنوعی می‌شود، ایجاد قابلیتی برای تشخیص صداهای مختلف از یکدیگر است و آمازون به زودی این قابلیت را اجرایی خواهد کرد. برخی از منابع آگاه آشنا با این پروژه این خبر را تایید کرده‌اند.

در حال حاضر هیچ کدام از دستیارهای صوتی مجازی از جمله سیری، Google Assistant کورتانا و غیره نمی توانند تشخیص دهند که کدام یک از اعضای منزل در حال گفت و گو با آنها و به دنبال اطلاعات است.

آمازون در حال کار روی فناوری جدیدی است که به الکسا امکان می‌دهد صداهای مختلف را به الگوهای صوتی تبدیل کند تا بتواند در موارد مختلف صداها را با این الگوهای صوتی مطابقت دهد. این قابلیت که Voice ID نام دارد از تابستان سال 2015 میلادی در حال تست است.

قابلیت تشخیص صدا می‌تواند محبوبیت خارق العاده دستیار صوتی آمازون را در میان کاربران افزایش دهد. این دستیار صوتی در سال 2014 میلادی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد و تا پایان سال گذشته، 11 میلیون دستگاه مجهز به الکسا فروخته شده بود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه این قابلیت جدید ارایه نشده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الکسا به زودی می‌تواند بین صداهای مختلف تمایز قائل شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..