تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشرف دانش آموزان روستای رادکان به حرم مطهر رضوی

تشرف دانش آموزان روستای رادکان به حرم مطهر رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قانع مدیر دبیرستان شبانه روزی مطهره گفت: امروز که توفیق تشرف به محضر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را کسب کردیم، بسیار خرسندیم که با این اقدام دل بسیاری از دانش آموزان سادات، بی سرپرست و کم سرپرست این مجتمع آموزشی را شاد کردیم.
وی افزود: با وجود اینکه روستای رادکان در مجاورت شهر مقدس مشهد قرار دارد اما بسیاری از دانش آموزان این روستا به دلیل محرومیت و بضاعت مالی اندکی، نخستین تشرف خود به حرم مطهر رضوی را تجربه می کردند و مهمان خوان متبرک حضرت رضا(ع) شدند.
مسئول موسسه خيريه امام صادق(ع) گفت: با همكاري معاونت اماكن متبركه و امور زائران و اداره كل روابط عمومي و امور رسانه آستان قدس رضوي، از ابتداي سال تحصيلي جاري امكان تشرف به حرم مطهر رضوي و پذيرايي در مهمانسراي حضرت براي دانش آموزان محروم حاشيه شهر مشهد و شهرستان هاي كم برخوردار استان فراهم شده است.
صادق عقيلي افزود: در يك ماه اخير تعدادی از دانش آموزان محروم استان هاي لرستان، سيستان و بلوچستان و تهران نيز برای ٣ روز به مشهد مقدس مشرف شدند و از برنامه هاي متنوعي كه با حمايت آستان قدس رضوي و خيران نيك انديش برايشان در نظر گرفته شده بود، بهره مند شدند.
وي گفت: زيارت بارگاه منور رضوي تاثيرات روحي و معنوي خوبي بر روي اين دانش آموزان داشته و در حال حاضر برنامه ريزي براي خدمت رساني هرچه بيشتر ادامه دارد.
انتهای پیام// م.م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشرف دانش آموزان روستای رادکان به حرم مطهر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..