تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اولین حضور جرمی کلارکسون در تلویزیون

بعید است علاقه‌مند خودرو باشید و پربیننده‌ترین شوی تلوزیون دنیا را ندیده باشید. برنامه‌ی تاپ‌گیر با موضوع بررسی خودروهای جهان، سال‌های زیادی با اجرای جرمی کلارکسون در سراسر دنیا پخش شد؛ اما دیدن چهره‌ی او در اولین حضورش در تلویزیون خالی از لطف نیست.

به‌تازگی در یک برنامه‌ی تلویزیونی از جرمی کلارکسون به‌عنوان مهمان ویژه دعوت شد و تصاویری از اولین حضور او در برنامه‌ی تاپ‌گیر ۱۹۸۸ به نمایش درآمد که نه‌تنها برای حضار که برای خود او هم جالب توجه بود. در حالیکه ظاهر کلارکسون در آن برنامه، همراه با لباسی رسمی و حالتی موقر دیده می‌شود، اجرای کلارکسون در تاپ‌گیر ۱۹۹۱ و ظاهر فوق‌العاده‌ی او ۳ سال پس از اولین حضورش در تلویزیون که در فیلم کوتاه زیر قابل مشاهده خواهد بود، بسیار دیدنی است.

دانلود با کیفیت 260p

سال گذشته برنامه‌ی تاپ‌گیر پس از نزدیک به سه دهه، بدون حضور کلاکسون و با مجریانی جدید روی آنتن رفت که هرچند به همان اندازه موفق نبود، به‌زودی با فصل بیست و چهارم تولید و پخش جهانی می‌شود. چند روز پیش تیزر رسمی سری جدید تاپ‌گیر، منتشر شد که در زومیت هم قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اولین حضور جرمی کلارکسون در تلویزیون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..