تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرزندان خارج‌نشین مسؤولان دروازه نفوذند/ هر مسؤولی نقطه سیاهی در زندگی‌اش دارد باید از منصب کنار بکشد/ آنقدر تکرار می‌کنم تا لیست آقازاده‌های آمریکا و انگلیس‌نشین به مجلس برود

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حسن عباسی که به دعوت جنبش عدالتخواهی کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرده است عصر امروز در مسجدالنبی دهدشت اظهار داشت: به تبعیت از مراجع تقلید و علما برای اصلاح نظام، اینقدر برخی مسائل را تکرار می‌کنم تا رفع شوند.

وی با بیان اینکه اشرافی‌گری در درون نظام ریشه دوانده و فساد درون لایه‌های سیستم نهادینه شده است، ادامه داد: هرچه هم امام مسلمین فریاد می‌زنند جور دیگری تفسیرش می‌کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز، مسئله امروز جمهوری اسلامی را اقامه قسط دانست و گفت: همه جناح‌های سیاسی باید در خود بازنگری کنند، هرکسی در زندگی‌اش نقطه سیاهی دارد خود را از منصب کنار بکشد.

* شعار «مرگ بر آمریکا» با اقامت فرزند مسؤول جمهوری اسلامی در آمریکا تعارض دارد

عباسی با اشاره به اقامت فرزندان برخی از مسؤولان نظام در خارج از کشور، تصریح کرد: نمی‌شود در جمهوری اسلامی «مرگ بر آمریکا» بگوییم و از آن طرف فرزند مسؤول جمهوری اسلامی در آمریکا زندگی کند؛ این دردناک است.

وی اضافه کرد: قبلاً به مسؤولان هشدار دادم باز هم تکرار می‌کنم مسؤولی که فرزندش در آمریکا و انگلیس اقامت دارد باید از مقام و مسؤولیتش کنار بکشد.

عباسی تأکید کرد: به تبعیت از مراجع و علما برای اصلاح نظام اینقدر برخی مسائل را تکرار می‌کنم تا شخص وزیر اطلاعات لیست کسانی که فرزندشان در آمریکا و انگلیس هستند را روی دست بگیرد و به مجلس برود.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه دشمن از طریق فرزند خارج‌نشین این مسؤول به زندگی خانواده‌اش نفوذ می‌کند و از این طریق به نظام نفوذ پیدا خواهد کرد، بیان کرد: وظیفه اصلی وزارت اطلاعات مبارزه با نفوذ است.

عباسی، فرزندان خارج‌نشین مسؤولان را دروازه نفوذ دانست و گفت: اینقدر تکرار می‌کنیم که یا کسی که فرزندش در خارج از کشور است مقام و مسؤول نشود یا اگر کسی خواست در منصبی قرار گیرد فرزندش باید به کشور برگردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بالاتر از عدل، قسط قرار دارد، گفت: کارکرد اجتماعی اسلام قسط است.

عباسی افزود: قسط یعنی هر کس به میزان سهمش دریافت کند و اگر به کسی بیش از سهمش پرداخت شود باید از او پس گرفته شود.

وی با بیان اینکه رعایت این معیار شیرینی اسلام را به کام مردم می‌نشاند، عنوان کرد: کارکرد دین اسلام در قیامت از همه مسؤولان سؤال خواهد شد.

عباسی تصریح کرد: برخی جریان‌های سیاسی غربگرا هستند و آمریکا را الگوی خود می‌دانند، گروه دیگری در جامعه ما از نظر سیاسی مدعی‌اند که به اصولی پایبند هستند اما بعضی از این‌ها ریخت و پاش دارند و رفتارشان با قرآن و 14 معصوم در تعارض است.

* وضع کننده قانون منع استرداد حقوق‌های نجومی هیزم جهنم است

وی با اشاره به فیش‌های نجومی حقوق در کشور، این دریافتی‌ها را ظلم به بیت‌المال دانست و گفت: کسی که چنین قانونی را وضع کرده که مبتنی بر این است برخی‌ها حقوق میلیونی داشته باشند هیزم جهنم است.

عباسی افزود: مسؤولان دلسوز قضایی می‌گویند برخی وکلا برای گرفتن حکم تبرئه مجرمان میلیاردها تومان پول می‌گیرند چنین وکیلی در حکومت دینی وکیل مدافع شیطان است.

انتهای پیام/82016/ذ/

http://fna.ir/SQWJMY



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرزندان خارج‌نشین مسؤولان دروازه نفوذند/ هر مسؤولی نقطه سیاهی در زندگی‌اش دارد باید از منصب کنار بکشد/ آنقدر تکرار می‌کنم تا لیست آقازاده‌های آمریکا و انگلیس‌نشین به مجلس برود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..