تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام مجری های تلویزیون پرسپولیسی هستند ؟

پرسپولیسی ها شبکه 3 را استقلالی میدانند این در حالی است که این شبکه مجری های پرسپولیسی سرشناسی دارد.

به گزارش  گروه وبگردی 20:30؛بعد از حملات اینستاگرامی یک مجری استقلالی شبکه 3 به علی کریمی بعضی از رسانه های پرسپولیسی شبکه 3 را متهم به استقلالی بودن کردند در حالی که استقلالی ها اصلا چنین مسئله ای را قبول ندارند و می گویند در همین شبکه مجریان سرشناسی چون فردوسی پور، احسان علیخانی و علی ضیا پرسپولیسی هستند که یکی مثل علی ضیاء حتی حاضر است نقش هوادار دو آتیشه پرسپولیس را هم بازی کند.

مجری پرسپولیسی


عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 و گزارشگر بازی های داخلی و خارجی که الگوی بسیاری از گزارشگران و مجریان محسوب می شود یک پرسپولیسی دو آتیشه است، وی تیکه کلام های شیرینی دارد و سعی می کند با استفاده از تیکه های خود بازی را گرم کند اما کسی در گزارش هایش این تمایل های قدیمی را نمی بیند.

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام مجری های تلویزیون پرسپولیسی هستند ؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..