تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری سارق خانه های خاش

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامرضا اربابی رئیس پلیس Police شهرستان خاش در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت Stealing خانه و به منظور  ارتقا احساس امنیت شهروندان و برخورد قانونی با اخلال گران نظم امنیت و همچنین طرح پاکسازی نقاط آلوده دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 این شهرستان قرار گرفت. 
رئیس پلیس شهرستان خاش افزود: مأموران کلانتری پس انجام اقدامات اطلاعاتی وتحت تعقیب قرار دادن سارقان سابقه دار سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری یک نفر سارق شدند. 
وی در ادامه تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت خانه، احشام، کابل و تجهیزات مخابراتی و لوازم داخل خودرو اعتراف که پس ازتشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 
اربابی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای ارتقا امنیت شهروندان و برخورد با اخلال گران نظم امنیت شبانه روزی آماده خدمت رسانی است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم وامنیت آسایش مردم را بر هم زنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری سارق خانه های خاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..