تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشمزه روز: طرز تهیه پاناکوتای وانیلی [تماشا کنید]

پاناکوتا یکی از ساده ترین و البته، خوشمزه ترین دسرهای ایتالیایی است که هر زمان اراده کنید می توانید در خانه تهیه کرده و از طعم عالی آن لذت ببرید. برای تهیه این دسر به خامه و ژلاتین و هر نوع طعم دهنده ای که موردنظرتان باشد، نیاز دارید. برای یادگیری روش پخت پاناکوتا در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم (۲ نفر)

۱ قاشق چایخوری ژلاتین ۱ قاشق غذاخوری آب سرد ۱٫۵ پیمانه خامه چرب ¼ پیمانه شکر ¼ قاشق چایخوری عصاره وانیل

طرز تهیه

ژلاتین را درون آب حل کنید. در یک قابلمه کوچک، خامه چرب را با شکر مخلوط کرده و روی حرارت ملایم هم بزنید تا شروع کند به قل زدن و روی سطح آن حباب ایجاد شود. به محض اینکه خامه به مرحله جوشیدن رسید، آن را از روی حرارت بردارید و عصاره وانیل را بیفزایید. سپس ژلاتین را اضافه کنید و هم بزنید تا ژلاتین کاملا حل شود. پاناکوتا را درون ظرفی که می خواهید سرو کنید بریزید و اجازه دهید در دمای اتاق خنک شود. سپس به مدت ۲ تا ۴ ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک و آماده سرو شود. روی آن را با انواع بری و عسل تزئین و سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشمزه روز: طرز تهیه پاناکوتای وانیلی [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..