تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الوحده با پرسپولیسی ها همکاری نکرد

باشگاه الوحده با پرسپولیسی ها همکاری نکرد.

به گزارش کاپ،یک ساعت به شروع بازی مانده بود که اماراتی‌ها با پدیده عجیبی و روبرو شدند و در حالیکه 50 هوادار الوحده در ورزشگاه حاضر شده بودند شاهد حضور 250 هوادار پرسپولیس بودند. آنها عنوان می‌کردند با شروع بازی شرایط تغییر خواهد کرد و در همین زمان مشخص شد با وجود آنکه در جلسه هماهنگی اعلام شده بود محدودیتی وجود نخواهد داشت ولی امروز همکاری لازم با هواداران پرسپولیس و ایرانی‌ها صورت نگرفت.

مسوولان الوحده همچنین همکاری لازم را برای صدور کارت‌های شناسایی مربوط به همراهان پرسپولیس نداشتند و مشکلاتی از این جهت پیش آمد.مسوولان باشگاه الوحده به رغم استقبال خوب دیروز دوشنبه و قول و قرارها برای حضور آزادانه هواداران، امروز با پرسپولیسی‌ها همکاری نکردند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الوحده با پرسپولیسی ها همکاری نکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..