تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در رستوران اکبر اتفاق افتاد/ پرتاب بشقاب به گران ترین بازیکن دنیا

گران قیمت ترین بازیکن دنیا در رستورانی در منچستر مورد حمله هواداران قرار گرفت.

به گزارش کاپ، یک هوادار عصبانی وقتی پل پوگبا در رستوران حاضر به امضا دادن به او نشد، به این بازیکن حمله کرد و پلیس برای مداخله به این رستوران در شهر منچستر رفت. روزنامه سان مدعی شده در رستوران «خانه ادویه هندی اکبر» پل پوگبا مشغول غذا خوردن بوده و وقتی حاضر نشده به یک هوادار امضا بدهد، آن هوادار عصبانی بشقابش را به سمت این بازیکن پرت کرده است. این روزنامه نوشته پوگبا در حال لذت بردن از شامش بوده و خیلی مودبانه درخواست گروهی از هواداران که آن ها هم برای خوردن شام به همان رستوران رفته بودند را رد کرده است. اما هواداران از این که درخواستشان رد شده خوشحال نشدند و ادعا کردند که به آن ها بی احترامی شده است. کارکنان رستوران هندی با پلیس تماس گرفتند و تا زمانی که پلیس برسد پوگبا مجبور بوده به گوشه ای از رستوران پناه ببرد.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در رستوران اکبر اتفاق افتاد/ پرتاب بشقاب به گران ترین بازیکن دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..