تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویری از بازی Assassin’s Creed Egypt به بیرون درز پیدا کرد

تصویری از بازی Assassin’s Creed Egypt به بیرون درز پیدا کرد

به‌تازگی، تصویری از بازی Assassin’s Creed Egypt که ظاهرا توسط یوبی‌سافت در دست توسعه قرار دارد، به بیرون درز پیدا کرده است. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

همه ما می‌دانیم که یوبی‌سافت در حال کار بر روی نسخه جدیدی از سری Assassin’s Creed است و مطابق شایعاتی که منتشر شده می‌دانیم که احتمالا داستان بازی در مصر جریان خواهد داشت. با اینکه یک سری جزئیات خاص از این بازی قبلا توسط افراد مختلف نشر پیدا کرده، اما با این حال ما هنوز شانس این را نداشته‌ایم تا یک نما از بازی جدید Assassin’s Creed را مشاهده کنیم.

اما امروز یک تصویر جدید از بازی Assassin’s Creed Egypt توسط یکی از کاربران رددیت منتشر شد که ظاهرا بازی در مصر جریان دارد و به نظر می‌رسد که شخصیت اصلی در آتش‌سوزی گرفتار شده است.

 

Assassin

 

حال باید در آینده منتظر اخبار بیشتری از بازی جدید Assassin’s Creed به صورت رسمی توسط یوبی‌سافت باشیم، اما آنطور که پیداست، احتمالا بازی در مصر جریان خواهد داشت. پس در آینده با ما همراه باشید و تمامی اخبار پوشش داده شده از بازی جدید Assassin’s Creed را پیگری کنید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویری از بازی Assassin’s Creed Egypt به بیرون درز پیدا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..