تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسکان رایگان مسافران استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروز

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از پذیرش و اسکان مسافران استان خوزستان به صورت رایگان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نشست تخصصی مسئولین تعاون و امور رفاهی مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران با حضور شهبازبیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، عارفی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل شهرستانهای استان تهران برگزار شد.
شهباز بیگی در این نشست تخصصی که در راستای بحث اسکان ویژه ایام نوروز بود با اشاره به وضعیت رو به رشد و مثبت میزبانی شهرستان های استان تهران در  پذیرایی از مسافرین فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز و تعطیلات  تابستان گذشته اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در جهت ارتقاء و بهبود کیفیت و کمیت مراکز اسکان و پذیرش مسافرین نسبت به سال قبل روند رو به رشد داشته باشیم.
این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر این مطلب که باید تلاش کنیم مراکز اسکان در سطح شهرستانهای استان تهران از نوع الف را به نوع و گروه ویژه ارتقاء دهیم تصریح کرد: با تجهیز و بازنگری در وسایل و امکانات مراکز اسکان تا قبل از آغاز تعطیلات نوروز می توان ارائه خدمات به مسافرین را به بهترین شکل ممکن انجام داد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان این نکته که نوع برخورد و نحوه خدمات رسانی به مسافرین دارای اهمییت فراوانی می باشد تاکید کرد: برگزاری جلسات توجیهی ویژه مدیران و مسئولین مراکز اسکان و نیروهایی که در این مراکز مشغول به خدمت هستند برای بالا بردن سطح رضایت مسافرین گام مهم و موثری در این امر می باشد.
در ادامه این جلسه مسئولین تعاون و امور رفاهی مناطق به بیان دیدگاه ها و نطقه نطرات خود در زمینه اسکان پرداختند.
شایان ذکر است در این نشست و به اتفاق ارا مصوب گردید مسافرین استان خوزستان که به دلیل پدیده گرد و غبار و بروز مشکلات قطع آب و برق دچار مشکلات فراوانی شده بودند در ایام نوروز و به صورت رایگان در مراکز اسکان پذیرش شوند.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسکان رایگان مسافران استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..