تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید کارکنان و بازنشستگان آبفای منطقه ری از باغ موزه دفاع مقدس

در این برنامه فرهنگی 1200 نفر ازکارکنان، بازنشستگان و خانواده‌ی مجموعه‌ی آبفای منطقه6- شهرری به مدت چهار روز از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،  مدیر روابط عمومی آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت:  بازدید از باغ موزه‌ی دفاع مقدس به منظور ارج نهادن به سالها تلاش ماندگار بازنشستگان و قدردانی از زحمات کارکنان شرکت و تکریم خانواده ی آنها به مدت چهار روز انجام شد و تا روز پایانی در حدود 1200 نفر از مجموعه ی آبفای منطقه6- شهرری  از این مکان فرهنگی بازدید کردند.
      سید مرتضی میرآبادی با قدردانی از تلاش ها و عملکرد ارزشمند بسیج آبفای استان تهران در ایجاد فرصت بازدید کارکنان شرکت از باغ موزه دفاع مقدس افزود: کارکنان آبفای منطقه در این بازدید از بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند و با حضور و بهره گیری از برنامه های متنوع فرهنگی، با شرایط و حال و هوای روزهای سخت و به یادماندنی جنگ و دفاع مقدس آشنا شدند و یاد شهدا و رزمندگان جان برکف دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.
    اصغر کرمی، مدیرعامل آبفای منطقه6- شهرری در نخستین روز اجرای این برنامه فرهنگی از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کرد.
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید کارکنان و بازنشستگان آبفای منطقه ری از باغ موزه دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..